اللهم ارنے الطلعه الرشیده

سلام هدف از تشکیل این وبلاگ دفاع منطقی از مکتب تشیع به یاد درد پهلوی شکسته مادرمان فاطمه است

اللهم ارنے الطلعه الرشیده

سلام هدف از تشکیل این وبلاگ دفاع منطقی از مکتب تشیع به یاد درد پهلوی شکسته مادرمان فاطمه است

علت نام گذاری وبلاگ (دل‌نوشته)

شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۱۵ ق.ظ

بسم الله الرّحمن الرّحیم

شاید از خودتان بپرسید که چرا اسم این وبلاگ شیعه جعفری گذاشته شده است. اگر قصد دفاع از مکتب شیعه بود می‌شد نامش را پاسخ به شبهات علیه شیعه گذاشت. یا مثلا مکتب تشیع. ولی چرا این نام انتخاب شد؟؟؟

شاید برایتان جالب باشد.... 

زمانی این وبلاگ تاسیس شد که ایام فاطمیه بود و شهادت حضرت زهرا(س) نزدیک بود. بنده به خاطر یک هدف بزرگی که در ذهنم داشتم و به خاطر اینکه احساس می‌کردم تبلیغ علیه شیعه زیاد است قصد کردم با مدد گرفتن از مادر سادات این وبلاگ را تاسیس کنم. با نام ایشان و با مطلب ایشان آغاز کردم. ان‌شاءالله که خودشان عنایتی به مطالب ما بکنند.

بخشی از آن هدفی که گفتم مبارزه علمی_منطقی با وهابیّت است. فرقه‌ای که اخیرا شاید خیلی شبهه به این مذهب حقه اسلام وارد می‌سازد. بنابر این خواستم در کنار نام شیعه صفت جعفری را به آن اضافه کنم. چون اولا همه شیعیان به شیعه امام جعفر صادق(ع) در جهان شناخته می‌شوند و ثانیا اینکه برای مقابله با دشمنان باید شاگردی امام صادق(ع) را کرد و علم شیعه را از ایشان یادگرفت. 

پس این شد که نام این وبلاگ شیعه جعفری نام گرفت. البته اگر خدا خواست در مطالب آتی به چند تا از این شبهه های وهابی هم پاسخ خواهیم داد و نشان خواهیم داد که اینها هیچ دلیل موجهی برای بد کردن چهره شیعه ندارند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۹
شیعه جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی